Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

ΛΑΘΗ!

Και ναι το θέμα για το οποίο θα σας μιλήσω σήμερα είναι τα λάθη!Όλοι μας τα κάνουμε συνήθως ασυνείδητα, μέσα από αυτά λένε ότι μαθαίνουμε αλλά η ερώτηση είναι μαθαίνουμε πραγματικά μέσα από τα λάθη μας ή απλά προσπαθούμε να βρούμε κάποιο θετικό μέσα στα συντρίμμια των σφαλμάτων μας?Πρόσφατα άθελα μου έκανα ένα λάθος το οποίο το έχω μετανιώσει τρομερά!Έκλαψα, στεναχωρήθηκα και γενικά συνειδητοποίησα ότι φέρθηκα άσχημα σε έναν άνθρωπο , ο οποίος με είχε στηρίξει στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου.Τη στιγμή που το κατάλαβα ήταν ήδη πολύ αργά γιατί αυτός ο άνθρωπος είχε προχωρήσει στη ζωή του.Ξέρετε τι έχω καταλάβει όμως για τη ζωή?Ότι είναι σαν μια παρτίδα πόκερ, ποτέ δεν ξέρεις τι θα ακολουθήσει όμως ότι κι αν έρθει πρέπει να το αντιμετωπίσεις με ψυχραιμία χωρίς να δείξεις στους <<αντιπάλους>> σου ότι τα έχεις τελείως χαμένα!Στη ζωή πρέπει να χειριστείς το οτιδήποτε έξυπνα και όχι ύπουλα!
   

Αυτές ήταν οι σημερινές μου φιλοσοφίες!Πείτε μου κι εσείς ποια είναι τα λάθη για τα οποία έχετε μετανιώσει(εάν έχετε μετανιώσει για κάποιο από αυτά) και τι θα είχατε κάνει διαφορετικά!                                                           Φιλάκια Πολλά!

10 σχόλια:

  1. Άποψή μου,ποτέ μην μετανιώνεις για κάτι που έκανες,αλλά συνήθως για κάτι που δεν έκανες...Αυτός ο άνθρωπος που λες ήταν ένα μεγάλο κεφάλαιο στο βιβλίο της ζωής σου προφανώς,έχεις σκεφτεί να αλλάξεις κεφάλαιο...όσο δύσκολο και να είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμμα μου συμφωνω απολυτα με αυτα που λες απλα το να τα εφαρμοσεις θελει πολλη θεληση και θαρρος!σαφως και το εχω σκεφτει και μαλιστα το εχω θεσει σε εφαρμογη!γιατι ετσι ειναι η ζωη και πρεπει να προχωραμε ανεξαρτητα απο τις δυσκολιες!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως...χρειάζεται χρόνο και συνήθως κάτι που να περνάει ο χρόνος και να αποσπάτε η προσοχή σου..
      Η ζωή συνεχίζεται,ευτυχώς ή δυστυχώς....!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα είμαι μέλος των GBB και δεν βρίσκω αλλον τροπο να επικοινωνήσω μαζί σου. Εχεις βάλει λάθος το μειλ σου στην αιτηση σου και δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου. Στειλε σε παρακαλώ ενα μειλ στις GBB με το ονομα του μπλογκ σου για να το διορθώσουμε. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μικρότερη, έκανα παρέα με μία κοπέλα που κανείς δεν έλεγε καλά λόγια γι'αυτήν. Την εμπιστεύτηκα, της είπα τα πάντα για τη ζωή μου κι εκείνη τα είπε σε όλους... Το μεγαλύτερό μου λάθος...!! Το μετάνιωσα που την εμπιστεύτηκα, αλλά κι αυτή το πλήρωσε ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ (όχι θα το άφηνα εγώ να περάσει έτσι!!! ) !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Angela
    angelabrooks741@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο Blog! Καλή συνέχεια σε ότι κάνετε!:)

    RealWoman
    Blog
    http://realwomanserres.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ..Αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά..
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

    Thanks!

    Angela
    angelabrooks741 gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή